Бастауыш бірлестігінің он күндігі ашық сабақ
№ 15 мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Масатбекова Айгуль Қуанышбековна
Сабақ: | Әдебиеттік оқу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 26.02.2019 | Мұғалімнің аты-жөні: Масатбекова А.Қ. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 4 «Ә» | Қатысқандар: 23 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: | Қарлығаш Авторы: Өтебай Тұрманжанов | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Өтебай Тұрманжановтың өлеңімен танысады.Негізгі ойды анықтайды,өзкөзқарасын білдіреді. Кейіпкерлердің әрекетіне баға береді.Топпен, тапсырмалар орындап,өзара бірлескен қарым-қатынас құрады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Өлеңнің идеясын таба алады. Кейіпкерге мінездеме бере алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: Пәндік лексика және терминалогия: дәуіт- шегірткеге ұқсас, алдыңғы аяғы ұзын жәндік. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог\жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық, достық қарым-қатынас, жанашырлық. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Дүниетану, қазақ тілі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Үнтаспа | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы бөлім | Жаралы торғай | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 1мин 3 мин 2 мин | I. Психологиялық тренинг Біз қандаймыз, қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз. Ренжуді білмейміз, Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге! II Үй тапсырмасын пысықтау. «Дұрыс, бұрыс » әдісі арқылы оқушылардандан сұрау. «иә», «жоқ» арқылы жауап беру 1.Бұл өлеңде торғай көңілді ме? жоқ 2. «Құндыздай», «Қорғасындай» деген сөздер теңеу сөздер ма ? иә 3. Бұл өлеңдегі негізгі ой «Құстарға қамқор болу керек, құс ұясын бұзбау керек» иә III Миға шабуыл Жұмбақ шешу. 1.Құйқылжытып дала күйін, үй ішіне салады үйін (қарлығаш) 2.Үп- үшкір таяғы , жылан көзін ояды (дәуіт) 3.Жер бетінде жатқан арқан, ұстауға оны бәрі қорыққан ( жылан) Жұмбақтың жауабына қарай тақырыпты ашу. 1 топ 2 топ 3 топ 4 топ IY Бейнежазба көрсету« Қарлығаш» Кітаппен жұмыс | https://www.youtube.com/watch?v=o7wOqsRFrrk | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 мин Ортасы 5 мин | 1.Тізбектеп, жалғастырып оқу, мазмұнын ашу. Сөздікпен жұмыс. Дәптермен жұмыс Дәуіт- шегірткеге ұқсас, алдыңғы екі аяғы ұзын жәнді «Сұрақ –жауап» әдісі 1топ: Қарлығаш балапанын қалай басып шығарады? Ұяда қанша балапан бар дейді? 2 топ: Бір күні қарлығаш ұяға жақындап қалған нені көрді? 3 топ:Қарлығаш жыланнан қалай құтылды? Түртіп алу:Жыланды көргенде қарлығаштың қатты қиналған жерін тауып оқы. | Әдебиеттік оқу 177-179 бет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин 5 мин | «Топтастыру» әдісі 1 топ 2 топ
3 топ
Сипаттап жазады «Бес жолды өлең» әдісі
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 4 мин Кері байланыс 1 мин | « Анализ сатысы» Тақырыбы:Қарлығаш Авторы: Өтебай Тұрманжанов Жанр түрі- поэзия (өлең) Кейіпкерлері:Дәуіт, жылан, қарлығаш Негізгі идеясы:Бірлікке, татулыққа, қайырымдылыққа баулиды, ақ пен қараны айыра білуге, ананың бар арманы- баласының амандығы. Түйінді ой:Қамқор, мейірімді болу. «Соңғы 5 минут» әдісі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 2 мин | Табыс сатысы Сабақтың тақырыбы __________ Мен_______________________________ білемін Мен __________________________ түсіндім Мен ________________________ білдім | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма 1 мин | Мәнерлеп оқу.Сурет салу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау Қабілетті оқушыларға: шығармашылық тапсырма Қабілеті төмен оқушыға:сұрақтар | «Бес жолды өлең» құрастырады Сұраққа жауап береді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім,неліктен? | Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар өлеңнің идеясын ашты. Сыныпта ахуал өте жақсы болды. Уақытқа үлгердім. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. Топтық жұмыс 2. Бес жолды өлең Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. Топтастыру 2. Анализ сатысы Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпаратты білді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||