Бастауыш сынып бірлестігінің онкундігі » Школа Гимазия №15
Қабылдау бөлімі :
+7(726) 0000000
Есепші бөлімі:
+7(726) 0000000
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Бастауыш сынып бірлестігінің онкундігі
22
февраль
2019

Бастауыш сынып бірлестігінің онкундігі

Сабақ: математика

Мектеп: №15 мектеп-гимназия

Күні: 22.02.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:  Тулганбаева С.Н.

Сынып: 2  А

Қатысқандар: 25

Қатыспағандар:0

Тақырыбы:

Қазақтың ұлттық ойындары. Бәйге. Теңдік және теңіздіктер. Санды және әріпті өрнектер.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.1.1 - санды және әріпті өрнектерді (көбейтінді, бөлінді)/теңдіктер мен теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу

2.2.1.2. Əріптің берілген мəніндегі екі амалды əріпті өрнектің мəнін табу.

Сабақ мақсаты


көрнекі (графикалық) тіректерді қолданып, санды жəне əріпті өрнектер құрастырады;

  •əріпті өрнектің мəнін əріптің берілген мəні бойынша таба алады.

•екі амалдан тұратын əріпті өрнек құрастыру жəне əріптің берілген мəні бойынша олардың мəнін табуды біледі.

•өрнектерді түрлі белгілері бойынша жүйелей алады. Топтық жұмысты бірлесе   орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.           


Бағалау критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Теңдік пен теңсіздік туралы  сипаттайды. 

 Санды және әріпті өрнек түсінеді.

Әріпті өрнек пен санды өрнекті ажыратып үйренеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • өрнектердің терминін қолданады, санды өрнектерді жəне əріпті 

өрнектерді оқи алады.

Пəндік лексика жəне терминологияөрнександы өрнек, əріпті өрнек

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:сөздікті өзектендіру.
 Көптілдік:  теңдік, теңсіздік

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы


Талқылау:

•         Əріпті өрнек деген не екенін түсіндіре аласың баОның мəнін табуға бола ма?Жауабыңды негізде.

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, құрмет,достық

Пәнаралық байланыс

музыка, көркем еңбек, тіл дамыту

АКТ қолдану дағдылары

Бейне жазба, слайд

Қосу мен азайту компоненттерінің атаулары

 Бастапқы білім:

1 сыныпта өткен теңдік пен теңсіздік, санды және әріпті өрнектер туралы білімдерін тереңдетеді.

Жоспарланған уақыт есебі

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

ресурстар








 

Басы


4 мин



















2 мин

І Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Психологиялық ахуал орнату

Мақсатымыз – білім алу,

Міндетіміз – еңбектену.

Еңбек етіп жұмыла,

Беске қолды жеткізу.

Мақсаты: көңіл-күйді көтеріп, сабаққа  ынталандыру. 


Топқа бөлу 

«Квест» әдісі арқылы топқа бөлу.

«Бағыт» арқылы 

1-топ «теңдіктер»

2-топ «теңсіздік»

3-топ «санды және әріпті өрнек»


Бағалау «отшашу»

Топты қорғау. 

Әр топ өзінің тобын қорғайды 


2.Өткенді қайталау «Ауызша»

-қосындының компоненттерін ата

-айырманың компоненттерін ата

-көбейтіндінің     компонентерін ата

-бөліндінің компоненттерін ата























 

Ортасы


2мин











5 минут










4мин



















3 мин











10 мин

















































2 мин   








6 мин


ІІІ.Жаңа сабақ

1.Ой қозғау

«жетістік  жолы»

1.білмеймін

2.білемін

3. түсінемін

4. басқаларға көмектесемін

 

















 





 
 

Мақсаты:  балалар өз деңгейлерін анықтайды.


Оқулықпен жұмыс

Бәйге. 

Балалармен спорттың денсаулыққа пайдалы екендігі туралы, спорттың көптеген түрлері бар екендігі туралы əңгіме жүргіземін. Көптеген спорт түрлерінде жылдам жəне жақсы санай білу керек. Оқушыларды жақсы санай білудің маңыздылығы туралы қорытынды жасауға жетелеймін.


Бейне жазба


 Енді балалар мен сіздерге сабақ барысында кішкене   бәйге алаңын жасадым.

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Мақсат қою (проблемалық жағдаят)


– Қандай өрнектердің мəндерін таба алмайсыңдар, жауаптарыңды негіздеңдер.

Қалай ойлайсыңдарбіз сабақта қандай мақсат қоямыз? (Санды жəне əріпті өрнектердің мəндерін табуды үйрену.Теңдік пен теңсізідік құрастыру)


1-тапсырма

Балалар     топ бойынша бәйге ұйымдастырайық.

Алдарында     А3 форматта тапсырма жатыр. Бірінші болып орындаған топтың аты 1 адымға алаға жылжиды.


 Мақсаты:     берілген тапсырманы жылдамдық пен ұқыптылықты үйрету. 

Көптілдік:

теңдік

теңсіздік


Тақтамен жұмыс

2-есеп


Даптермен жұмыс


Сергіту сәті

аудио жазба

  «Егер саған ұнаса былай жаса» 


Топпен жұмыс  жұмыс түрлері

1-топ  3-есеп

Тапсырма: «Кэррол» диаграммасы  . 

Білім алушылар  берілген санды және әріпті өрнектерді ажыратады, мәнін есептейді. 

3-есеп


Әріпті 

Санды өрнек

b+(12+40)

85-(а+10)

78+(d-40)

b-30

100-(26+14)

300+(200-100)

600-200-100

900+(700-600)


b=40

d=50

a=60




дескриптор: 

1.      әріпті және санды өрнектерді ажыратады.

2.      өрнектің мәндерін анықтайды. 




2-топ  


Тапсырма:Шеңберден шығу А3 мен жұмыс

 


























































 










 
 

дескриптор: 

  1. көбейтіндінің мәнін табады.
  2. кері амалын құрастырады.



3-топ  4-есеп а)

Тапсырма: 

4-тапсырма Сызба бойынша есепті шығар.

Жарысқа 30 қатысушы келді. Олардың ішінде 15-і тәжірибелі,5-еуі жаңадан бастаған, қалғандары- қосалқы ойыншылар. 


дескриптор: 

  1. берілген сызба арқылы есептер шығарады.
  2. өрнектің мәндерін анықтайды

Әр топ өзіне берілген тапсырманы А2 форматты қағазға жазып, қорытынды жасайды, орындаған тапсырмаларын айтып өтеді.


Ж) «сен маған,мен саған» ойыны

білім алушылар   жұптасып конвертке салынған тапсырмаларды  орындайды


дескриптор:

 -жұптасу арқылы есептер шығарады.

-бір-бірінің жұмысын тексере біледі.




Деңгейлік тапсырмалар

(Ө)Қорытынды  «жетістік жолы»
 
Карточкалық тапсырмалар




 дескриптор: 

-өз деңгейіне сай тапсырмаларды орындайды.

- өзін-өзі бағалай біледі.










оқулық

Ақпаева Ә.Б.

Лебедева Л.А.

Мыңжасарова М.Ж.


«Алматыкітап баспасы» 2017 жыл



https://youtu.be/jqLu12W7BLg















https://youtu.be/хySWWbtttM





оқулық

Ақпаева Ә.Б.

Лебедева Л.А.

Мыңжасарова М.Ж.


«Алматыкітап баспасы» 2017 жыл























оқулық

Ақпаева Ә.Б.

Лебедева Л.А.

Мыңжасарова М.Ж.


«Алматыкітап баспасы» 2017 жыл


Соңы 

2мин


Кері байланыс Көбінесеестеқалғаныне?Тағынетуралы білгілеріңкеледі? 

Рефлексия:

«Кемпірқосақ» арқылы өздерін бағалайды



Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз? 

Қабілетті оқушыға тапсырманы 

қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Білім жолы, кері байланыс арқылы.

Түрлі топтық және жұптық жұмыстар арқылы. Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделірек береміз. 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қаламсапты,маркерді,

сызғышты дұрыс пайдалану


Зерек оқушылар теңдік пен теңсіздікті айнықтап айтып, нақтылайды,олардың шығару жолдарына мысал келтіреді






Теңдік пен теңсіздіктерді шығару арқылы ойлау қабілеттерін сақтау




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім?

Мақсатымызға жеттік


Білім алушылар теңдік және теңсіздік, әріпті және санды өрнектер туралы толық ақпарат алды.


Өте жақсы, оқушылар барлық тапсырмаларды өз деңгейінде орындап үлгерді.


Жоспарланған саралау іске асты, бүгінгі сабақта білім алушылар көптеген жаңа ақпараттарды меңгеріп, түсінді.


Уақытты үнемді пайдалана алдық.


Жоспарда  деңгейлік тапсымаларды орындау, өз өздерін бағалау  білім алушыларға ерекше ұнады

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.  жаңа тақырыпты оқулықтан оқу арқылы білімдерін, ары қарай видео көрініспен толықтырды.

2. оқулықтағы тапсырмаларды  топта оқып, орындау арқылы сабаққа қызығушылығы артты

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1. топтық жұмыс арқылы бәйге жарысын ұйымдастыру. 

2. жұптық тапсырмаларды орындау барысы.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы  қандай ақпарат білдім?

1.әр білім алушы өз деңгейлерін бағалау арқылы, тапсырмаларды орындау және күрделендіру.







Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив