Қалалық семинар 25.02.2019 » Школа Гимазия №15
Қабылдау бөлімі :
+7(726) 0000000
Есепші бөлімі:
+7(726) 0000000
Нашар көрушілер
нұсқасы
25
март
2019

Қалалық семинар 25.02.2019

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні: 25. 02. 2019 ж

Мектеп: 15 мектеп-гимназиясы

Пәні: Математика

Мұғалімнің аты-жөні: Мелдебекова Д. К.

Сынып: 3 «Ә»

Қатысқандар саны:                            Қатыспағандар саны:  

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

3С бөлімі - Жазбаша көбейту және бөлу


Сабақ тақырыбы

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары

 (оқу бағдарла-масына сілтеме)

3,1,2,6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау



Сабақ мақсаттары

Есептерді       шығару әдісін түсіндіреді.

Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды.

Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.


Бағалау критерийлері

  • Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындайды.
  • Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология

•          Қамтиды:

•          бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;

•          көбейту, көбейткіш, туынды;

•          түсіндіру, есептеу, анықтау;

•          алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы; 

•          бастау ... онда ... соңында ...

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Бұл есептеу қандай түрге қатысты?
  • Сіздің дұрыстығыңызға қалай сенім арта аламыз?
  • Алдыңғы әрекетті қалай табуға болады?

Неліктен екенін айта аласыз ба…? 

  • …біздің бұл әрекетті ең алдымен орындауымыз керек пе?
  • … жауап (…) мәнінен жоғары болу керек пе?
  • .... көбейтуді орындау алгоритмін қатал ұстану керек пе?

Қалай екенін айта аласыз ба…? 

  • бөліндіде цифрдың санын табасыз ба?
  • көбейтуді орындаудың дұрыстығын қалай білемін?

Жазбаша тапсырма:

  • «Бағанды» көбейтуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу
  • «Бұрышпен» бөлуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу
  • Алынған нәтижені толымсыз бөлінгіштен алып тастаймын.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін өзі тану, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшаларинтерактивті тақтажұмыс дәптеріқалам мен түрлі түсті қарындашстикервидеоматериалдар., постеркері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейту және бөлу әрекеттерін орындау. Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарлан-

ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

минут


І. Психологиялық дайындық: «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері

Оқушылар шеңбер бойына жиналады.

Күлім қағып қолымды (қолын бұлғайды)

1, 2, 3 деп соғайын (қол соғу)

Қарсы тұрған  көршіме

Қолымды мен бұлғайын (бір – біріне)

Қарсы тұрған көршімнің

Маңдайынан сипайын. (бірінің маңдайынан сипау)

Күлімдеп бір қарайын,  (жымияды)

Құшақтасып алайын (құшақтайды)

Жаңа топ құру

Оқушылар     өрнектің мәнін табу арқылы топқа бөлінеді. 

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты, дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!







Сабақтың ортасы


30

минут


Жаңаны  ашу.

  1. Көбету мен бөлудің компоненттерін еске түсіру

Практикалық жұмыс: 

  1. Түсті қарындаштарды теңдей бөліктерге бөлдіру

12:6=2    12:7=1 (қалд.5)        9:3= 3       9:4=2 (қалд.2)

Оқу мақсатын таныстыру: Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолдануды үйрену 

Жаңаны ашу үшін және мәселелі жағдаяттан шығу үшін мұғалім оқушыларға алдымен өз тұжырымдарын айтуды ұсынады. Кейін оқушылар оқулықтағы үш таңбалы санға бір таңбалы санға қалдықпен бөлудің жазбаша ұсынылған алгоритмімен танысады. Әр оқушы топ ішінде тізбек бойынша жазбаша қалдықпен бөлуді және тексеру алгоритмінің бір пунктін түсіндіреді.

Мұғалімнің түсіндірмесі: №1.


Бөлінгіш

Бөлгіш

Бөліндінің мәні

Қалдық

38

7

5

3

50

8

6

2

13

7

1

6

10

6

1

4


№2. Топтық жұмыс. Түсіндіре отырып алғашқы білімді  бекіту 

Оқушылар оқулықтағы алдыңғы екі бағандағы №3 тапсырманы орындайды және екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға қалдықпен жазбаша бөлу алгоритмдеріне сәйкес есептейді. 

Дәптермен жұмыс: 

 Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.  Қалдықпен бөлуді орындап, есептеуді тексереді. 

Жаңаны қолдану.

Дескриптор:

  1. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін түсіндіреді.
  2. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолданады.
  3. Қалдықпен бөлуді тексереді біледі.


«Сұрақ-жауап» әдісі

Қ.Б. «Басбармақ» арқылы бағалау. 


Топтық  жұмыс: №3 «Кім жылдам?» ойынын ойнау.


Бөлінгіш

Бөлгіш

Бөліндінің мәні

Қалдық

364

3

121

1

846

4

211

2

89

4

22

1

483

2

241

1

779

7

111

2

78

7

11

1

968

3

322

2

685

2

342

1

Дескриптор:

  1. Бөлудің компоненттерін атайды.
  2. Бөліндінің мәнін есептейді.
  3. Қалдықты жазады.
  4. Бөлуді көбейтумен  тексереді.


«Қарлы кесек» әдісі

Қ.Б. «От шашу» әдісі

№4. Тақтамен жұмыс.

Оқушылар оқулықтан  а) тапсырманы орындайды, бұл жанама есеп екеніне мән беріп, есепті 2 амалмен орындайды, жанама есеп қандай болатынын оқушылар түсіндіреді.

Егер есептің шарты жанама түрде берілсе, жанама түрде жазылған мәтіндік тапсырманы қысқаша жазбаға дұрыс аудару маңызды.

Сергіту сәті


Оқулықтағы №4 ә) тапсырманы жұппен орындайды, қысқаша жазбаны сұрақпен толықтырады, есепті шығарады.Әр жұп  жұмыс түрін таңдайды. Жұппен жұмыс түрін қолдану кезінде «материал элементтерін бөлу», бір оқушы барлық жауапкершілікті өз мойнына алады, ал екінші оқушы – бақылайды. «Амал бойынша» деген жұппен жұмыс түрін қолдану барысында бірінші оқушы түсіндіреді, екінші оқушы жазады, бірінші оқушы келісетінін не келіспейтінін айтады.

Дескриптор:

  1. Есептің   шартын құрады.
  2. Шешуін табады.
  3. Жауабын жазады.


Өзіндік жұмыс:  

609 + (12+21) *3=708         (401-113*3)+214=276

900-103*2+170=864          210+221*2-303=349

Дескриптор:

  1. Амалдың орындалу ретін анықтайды.
  2. Оларды баған түрінде жазады
  3. Өрнектің мәнін табады. 


«Сұрақ жауап» әдісі. 

Қ.Б. «От шашу» әдісі

Постер қорғау. Оқулықтағы №7 тапсырма. Тіктөртбұрыш сыз. Оны екі тікбұрышты үшбұрышқа бөл. Үшбұрыштардың ауданын есепте:


S= 6 cм * 12 см = 72 см2          72 см2 : 2=36 см2

S = 4 см * 2 см= 8 см2                   8 см2 : 2 = 4 см2

S = 4 см * 9 см = 36 см2             36 см 2 : 2 = 18 см 2

S = 3 см * 69 см = 18 см2             18 см 2 : 2 = 9 см 2

Дескриптор:

  1. Фигураларды сызады.
  2. Оны екі тікбұрышты үшбұрышқа бөледі.
  3. Үшбұрыштардың ауданын есептейді.  

«Сұрақ жауап» әдісі. 

Қ.Б. «От шашу» әдісі

















Математика, 

 3 сынып оқулығы, 

Ә. Б. Ақпаева,  Л. А. Лебедева, М. Ж. Мыңжасарова, 

Т. В. Лихобабенко






3 жұмыс дәптері, 51 бет, 111 сабақ



 






Математика 3 сынып оқулығы, 

Ә. Б. Ақпаева,  Л. А. Лебедева, М. Ж. Мыңжасарова, 

Т. В. Лихобабенко


























































Математика 3 сынып оқулығы, 

Ә. Б. Ақпаева,  Л. А. Лебедева, М. Ж. Мыңжасарова, 

Т. В. Лихобабенко, үлестірме материалдар

Сабақтың соңы

5 минут

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

 «Кезбе тілші» сұрақтарға жауап беру. 

- Бөлудің компоненттерін ата

- Қалдық  қандай болуы керек?

- Көбейтудің компоненттерін ата.

- Қалдықпен бөлуді қалай тексереміз?

«Бағдаршам» кері байланыс.













 

Үй тапсырмасы: 

6. 66-бет. 


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?









Мұғалімі:                                                   Мелдебекова Д. К.

Бірлестік жетекшісі:                               Мадешова Н. А.

Директордың оқу-ісі 

жөніндегі орынбасары:                          Алимжанова Ж. Б





 

Асқар Жұмаділдаев – әйгілі академик, математик. 

1956 жылы Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Шиелі ауылында туған.


 


Мұхтарбай Өтелбаев – әйгілі академик, математик.

1942 жылы Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Қаракемер ауылында туған.
 
 

 

Жәутіков Орынбек Ахметбекұлы (1911-1989) - ғалымфизика-математика ғылымдарының докторыпрофессорҚазақстан Ғылым академиясының академигіҚазақстанның еңбек сіңірген ғылыми және техника қайраткеріҚазақстанның Мемлекеттік сыйлығының лауреаты.



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив