Бастауыш бірлестігінің он күндігі ашық сабақ
Пән: Математика Сынып 1 «Ә» сынып Күні 26.02.2019 ж | Мектеп: № 15 мектеп - гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні: Дауешева С.Е. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |||||||||||
Сабақ тақырыбы | Азайту амалына берілген есептер | |||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1.5.1.1 есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу; есепті шешу үшін тірек сұлбаны таңдау | |||||||||||
Сабақтың мақсаты | қосынды мен қалдықты табуға берілген есептерді талдайды және шығарады, кері есептер құрастырады және шығарады, есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдейді; есеп шығару үшін тірек сызба таңдайды. | |||||||||||
Ойлау деңгейлері | Білу,түсіну, қолдану. | |||||||||||
Бағалау критерийі | Азайту амалына берілген есептерді шығаруды үйренесің. Есеп шығаруға қажетті сызбаны таңдап үйренесің. | |||||||||||
Тілдік мақсат |
| |||||||||||
Ресурстар | барлық оқушыға таратуға арналған қыстап қалатын құстардың бетпердесі; “қыстап қалатын құстар” тақырыбына көрсетілім; тірек сөздер жазылған парақшалар; дұрыс жауапқа таратылатын гүлдер қимасы. | |||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Өзара сыйластыққа , табиғатты қорғауға тәрбиелеу. | |||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану: құстар | |||||||||||
Бастапқы білім | Санды қосуға арналған қарапайым есеп. | |||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||
Сабақтың басы 1 минут 3-минут Сабақтың ортасы 12 минут Сергіту сәті 1 минут | Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бір – біріне сәттілік тілеу.
2. Топтық жұмыс: Джигсо әдісі бойынша. Әр топқа теңдеу беріледі. Әр топбасшы өз топтарында орындап, шығару ережесі мен шығару жолын келесі топқа үйретеді. 1 топ х+8=12 2 топ а-6=7 3 топ 16-у=3 Бағалау дескрипторы:
Ұжымдық жұмыс Білу. Түсіну. Видео жазба Қысқы бұтақтағы құстар. Мақсатты жариялау: Азайту амалына берілген есептерді шығаруды үйренесің. Есеп шығаруға қажетті сызбаны таңдап үйренесің. Әр топ атына байланысты құстарға есеп құрастырады. Оқушылар тиісті өрнектерді тақтада жазу үшін сұрақтар: — “Жемсауыттың” жанына қанша құс жиналды? (Мысалы, 7.) — Екі торғай ұшып кетті. Жемсауыттың жанында неше құс қалды? — Біз қандай сызбаның көмегімен есептің шарты мен сұрағын нақтылап жазып қоя аламыз? — Берілген есепте не белгісіз? (Бөлік.) — Біз қандай амалдың көмегімен есептің сұрағына жауап бере аламыз? (Азайту амалының көмегімен.) Белгісіз бөлікті қалай табу керектігін оқушыларға талдауды ұсынамын. 1. Шарты :Жемсалғышта 7суықторғай отырды. 2 Ұшып кетті. 2. Сұрағы: Жемсалғышта неше суықторғай қалды? Шешуі: 7-2=5 Жауабы: 7 суықторғай қалды. Әр топ есебіне байланысты сызбаны таңдайды. Бағалау дескрипторы:
Қима сөздерден ереже құрастыру. Белгісіз бөлікті табу үшін бүтіннен белгілі бөлікті азайту керек Үштілділік: Бүтін – целое – integer Бөлік – часть – piece «Ұшты-ұшты» ойыны.
Ұшты – ұшты кептер ұшты | Оқулық 60-61бет Суреттер com/watch?v=aL5yd0JLqtc | ||||||||||
Дәптермен жұмыс. 3 минут | Қолдану Дәптермен жұмыс. Болаттың қамқорлығы . Есепті оқы. Оны шығару үшін сызба құр. Шешуі мен жауабын жаз. Дескриптор Сызба құрады. Шешуі мен жауабын жазады. | |||||||||||
Жұптық жұмыс 9 минут Сабақтың соңы 9 минут | Қолдану Жұптық жұмыс. Теңдік – теңсіздік құру
Дескриптор Санды өрнектерден теңдік құра алады; Санды өрнектерден теңсіздік құра алады. Тормоз ойыны: Өрнектердің компоненттерін атау Топтық жұмыс: “Топтастыру” әдісі бойынша Ұзындық Уақыт Масса
Деңгейлік тапсырма: А деңгейлік тапсырма (әріпті өрнектің мәнін тап) a+7 a=5 a=10 B деңгейлік тапсырмалар (теңдеулерді шеш) 10 – х = 6 c – 7 = 4 C деңгейлік тапсырма (есепті шығар) Cуықторғай саяхаттауды ұнатады. Ол 20 күн ауылда, ал 70 күнін қалада өткізді. Суықторғай барлығы қанша күн саяхаттады? Рухани жаңғыру: Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыру тиіс. Бағаланған гүл кималарынан «Рухани жаңғыру» эмблемасын шығару. | Жұмыс дәптері 64-65бет | ||||||||||
Кері байланыс 2 мин | «Құстарды жемсалғышқа орналастыр» | |||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Құндылықтармен байланыс | ||||||||||
Қ: Есептің негізгі бөліктерін ата Д : Сурет бойынша есеп құрастыр. | « Құстарды жемсалғышқа орналастыр » арқылы бағалау. | Өмірмен байланыс, техникалық қауіпсіздікті сақтау | ||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | ||||||||||||
Пән мұғалімі: Дауешева С.Е.
Бірлестік жетекшісі: Мадешова Н.А.
Директордың оқу – ісі жөніндегі
орынбасары: Алимжанова Ж.Б.

